Wednesday 20 April 2005

Selamat Besdayy!!


Assalamualaikum..

Semalam(19/4/2005), genapla adik aku umur 14 tahun. Huhu. Sedar tak sedar umur dia dah 14. How time flies by...

Heh, aku call dia semalam. Katanya malam before tuh aku yang 1st wish kat dia. Wahaha, whatever la. Yang penting, aku dapat call umah, borak2 ngan semua. Agak dah lama juga aku tak call umah. Huhu. Cume tak dapat cakap ngan mak sebab dia gi makan2. Takpe, in-syaAllah nanti call lagi.

Kepada adik, if you are reading this, angah doakan moga diberkati dan dirahmati oleh Allah selalu. Moga amalan kebajikan makin bertambah selaras dengan bertambahnya usia. You're the apple of everybody's eye in the family.

Makin bertambah usia, makin banyak tanggungjawab kene laksana and pikul. Moga diberi kekuatan menghadapinya. Dekatkan diri dengan Allah. Jadi la anak solehah penyejuk mata dan hati mama ngan abah. Jangan kerek2 arr :P

Err..tatau nak cakap apa dah. Sayu dah nih. Heh, cheh. Sentimental betol. Dah, last but not least, selamat hari lahir ke-14 la ye, dari angah yang menyayangimu(cheh, karattt, rasa cam nak "temesis" plak, haha :P),kepada adik, Tun Nur Hamizah binti Mohamed Nor..

Wassalam.

postscriptum : "temesis" adelah term yang bermaksud "muntah", contohnye "hemotemesis" bermaksud muntah darah, harap maklum..

No comments: