Friday 8 May 2009

Kembali..

Sebelum mula menulis lebih lanjut, izinkan aku minta maaf kepada sapa2 yang selalu datang blog ni yang semakin hari semakin bersawang dan dinaiki lalang setelah ditinggalkan hampir 5 bulan. Mungkin sangkaan aku saje, ada orang datang jenguk blog ni, Kemungkinan besar takde pun yang ziarah dan baca. Tak kisahlah.

Sebenarnya merasa "terpukul" juga dengan satu blog yang penah aku baca baru-baru ni, yang menegur mereka2 yang tak manfaatkan blog yang dibina untuk manfaat umum. Tak ingat pula blog mana. Itu yang nak cuba2 mula balik tulis di blog. In-syaAllah akan cuba untuk tulis selagi mana urusan akademik dan masa mengizinkan. Selagi mana ALlah mengizinkan. Harapnya bermanfaat untuk umum, umumnya dan untuk aku khususnya.

Since dah lama tak menulis, aku tak cadang untuk tulis yang berat2(Macam la penah tulis berat2 pun, heh :P). Politik? Mungkin aku takkan tulis apa2 pasal politik, sebab membaca dan menafsir politik bukan kemahiran aku. Aku serahkan kepada yang lebih mahir. Tapi tak bermakna aku takkan komen sikit2 apa2 yang aku rasa wajar, berpandukan apa yang aku baca, be it from mass media atau mana2 sumber lain.

Nak tulis lagi panjang, tapi cukup la takat ni dulu. Kena bersiap ke kelas. In-syaAllah akan sambung bila balik nanti.

Wassalam

No comments: