Tuesday 27 January 2004

assalamualaikum...huhu...takdek pe nak cite..harini aku bangun lewat gile...lepas ayah aku gi keje jek,terus aku tido,ye ah,ayah aku marah woo kalo anak2 dia tido lepas subuh,unless kalo letih sangat,kalo nak tido lepas subuh pon,limit sampai 930 pagi jek paling lewat,lebih kaluu,siap laa...skali aku bangun harini kul 1215 tgh ari,tuh pon sebab ade kawan aku call,kalo dia tak call,mau lanjut sampai zohor kot..tatau ah nape aku letih sangat,dah la malam tadik pon aku tido awal gile,before isya' dah tido,isya' pon lanjut gak ah,huhu..

maybe sebab semalam kot...lepas aku selesai "exercise",tengah hari gi midvalley plak,diajak oleh rakan2 untuk bermain boling,skali sesampainya aku di sana,diorg dah abih main 2 game,aku sempat baling 3 kali jek,tu pon sebab ade sorang member aku nih dah tak larat nak baling..ingatkan diorg nak sambung balik,skali diorang takmoh dah(jauh di sudut hatiku,hampeh,baik aku takyah datang gini,huhuh),pastu gi makan,lepas makan,gi solat,pastuh ingat nak gi jenjalan,skali ade plak kawan aku tak bape sehat,dia kene balik,dihantar pulang oleh seorang lagik kawan aku,so maknanya tinggal aku sorang jek dak laki bersama 3 orang dak pompuan,uish,takleh jadik,takkan aku nak jalan skali ngan girls tuh,takmoh la,bleh mengundang fitnah..sebab aku selalu pegang pada kata2 Saidina Umar al-Khattab,

"Jikalau kamu meletakkan diri kamu pada keadaan yang membolehkan orang melakukan fitnah pada dirimu,maka janganlah kamu menyesal jika orang membuat fitnah ke atas dirimu"..

Lebih kurang gitu laa..kalo salah,tolong la sesapa yang tau,betolkan ek? So Dielz,no offense la..bukannya takmoh balik ngan ko,tapi mende tuh yang aku takut tuh,tapi saje jek nak mencuakkan ko,haa..cuak tak cuak tak?haha...

Last2 aku balk sendirik jek,dapat gak aku gi tengok2 barang komputer,ayah aku suh survey modem,adeh,aku lupa plak nak tengok system info komp kat rumah nih,takpe,usha dulu mana murah,at least bleh gak aku cari aksesori laptopku ini,hehe...ade la jumpa webcam yang murah,dan jugak headphone+mic yang murah gak...takpe..lenkali datang lagik,aku sental semua tuh,muahaha...tapi serius la..aku rasa cam pasnih mlas nak kuar sangat ah,stamina aku semakin kurang,adehh,takeh jadik nih,kene exercise selalu nih,haha...so,takdek pe lagi buat masa ni,ade kang,aku tambah lagik,nak makan,tak lunch lagik,nenek aku masak nask goreng,sedapppp!!! haha...wassalam..

No comments: