Thursday 29 January 2004

CUAKKKKKK!!!!!!


Assalamualaikum warahmatullah...well..dah tgh malam....beberapa jam lagik aku akan ke kolej untuk ambik result AS bulan november...aduss laaa..cuak niii... tapi cam,rasa cuak tuh dah kurang laa..sebab aku dah puas dah merasa cuak sebaik sahaja selesai exam tuh...masa cuti pon,dok terbayang lagik..ye la..aku tau la tahap aku camne,tapi exam tuh aku dah try buat sedaya upaya aku,tapi nape aku still rasa cam tak perform well? adeh laa..Ya Allah,moga aku dapat keputusan yang agak membanggakan parents aku esok..that is all I need...to make my parents proud of me,so that all their hard effort would be paid off...adehhh...

Pagi tadik kan...tetibe ayah aku buat satu kejutan perangai yang agak membingungkan kepala aku ngan adik aku yang di kala itu still terbengong2 baru bangun tido...dia tetibe concious semacam,tanya aku,tie yang dia pakai tuh panjang sangat ke...pastu masa nak kuar,dia dok confuse nak pakai kasut mana...yang buat kitorang plek skang nih...seblom nih dia tak penah plak nak concern pasal mende2 tuh,bukan la nak kata dia tak kesah...tapi cam,tak laa se'concern' ini....adik aku tanya aku..."abah ade apa harini?"..duhh...mana la aku tau...aku pon angkat bahu je laa sambil melihat ayahku berlalu ke tempat kejenye...lantas detik2 masa yang berlalu pon seperti biasa laa...sampai laa masa ayah aku balik...tetibe mak ku tanya,"macam tadik?"..aku pon pergi la kat diorang.*doink*..baru la aku teringat,harini ade cam hari anugerah laa untuk pekerja2 tempat ayah aku keje dan alhamdulillah ayah aku pon antaranya laa..ade la dapat duit sket..skali tetibe bil tepon sampai,haha...kene la guna duit tuh bayar bil,haha,sebbaik tak banyak,bleh la kalo nak belanje satu family makan kat Kelana Seafood lagik,haha...

So...dah lewat malam...aku pon dah ngantuk...so in-syaAllah lepas amek result tuh,aku cite lagik katkorang,cite esok plak,wokeh?wassalam...

No comments: