Saturday 20 November 2004

Ade nettt!!


Assalamualaikum..

Brr..sejuk sejukkk!!! This morning, it was reported that the temperature had gone as low as -1 degree! No wonder la sejuk beku gile pagi tadi. Housemate aku cakap pagi tadik ade ais2 kecil atas kereta jiran2. Birm, Sheffield, Cambridge dah snowing. Dublin aku rasa 2-3 hari lagi salji la kot? Heh, harapan. Ishhh...aku gigil nih.

Ouh ya!! Semalam adelah hari pertama umah aku dah ade net balik! Yeay, alhamdulillah, pasnih bleh la beremail dan voice chat ngan family di rumah. Eheh. Bila la agaknya tuh ek? And bleh la cari bahan PBL tanpa perlu pegi kolej, kalo nak gi kolej pon, sebab nak print jek la.

Harini terpaksa cycle ke kolej. Sebab siap lambat, PBL kul 11, bahan aku tak print lagi, and kul 1020 tak kuar lagi, so terpaksa la berbasikal. Cepat sket. Tapi terpaksa la bersejuk jugak. Ingatkan semalam jek sejuk sebab hujan, rupenye harini lagi sejuk.

Adoi, takleh berpikir secara tetap la apa nak tulis dalam nih sebab sejuk sangat nih. Tambah plak sakit kepala sebab demam aritu ade lagi sket, huhu. So maka terpaksa stop sini dulu.

Wassalam..

No comments: