Tuesday 1 March 2005

Pehal..


Assalamualaikum..

In the comp lab a.k.a Laser Hut a.k.a kabin skang. Check² email jap. Patutnye ade lecture physio la kul 10 tadi. Kuar rumah kul 920 pagi, punya la aku rushing gile. Jalan tak ingat punya laju. Kat Grafton Street selisih ngan 2 orang dak klas aku. Omputeh la. Nampak dari jauh jek. Plek gak, diorang ni tak gi klas ke? Tak kesah ah tuh.

Sampai depan lecture hall. Tak sedap ati, sebab tak nampak dak² lain. Aku nih dah lambat ke? Baru kul 955. Skali masuk, takdek orang langsung. Tetibe kat blackboard depan kata klas kensel. Erghhh!!! Penat nihhh!!

Tak ngape la. Kalo aku takdek klas lagi dah arini memang aku balik ngan penatnya. Tapi ade practical physio petang maka kene la stay sini. Ish. Study ah in-syaAllah.

Ouh ye. Takkan update dah pasnih. I mean dalam masa 2-3 minggu nih sebab exam lagi 2 minggu. 15 and 16/3. So nak study ngan gigih in-syaAllah. Maybe tak online kat YM or MSN juga. Check² email tuh maybe ade la kot. Sebab nanti sure nak kene cari mende PBL lagi kan. Tengok ah camne..

Ok..study study!

Wassalam..

No comments: