Wednesday 16 July 2008

Sebulan kemudian

Bukan taknak update...cuma banyak sangat mende nak tulis sampai tak tertulis semua skali, last2 malas nak tulis, heh.

1) Debat

Menonton debat antara DSAI ngan Menteri Penerangan Malaysia semalam, can't help but to think that the debate was kinda one-sided, so to speak. Kenapa? Sebab yang aku dapat nampak ialah hanya DSAI je yang bleh deliver all the facts needed to answer all the questions asked. While the other party, just going on beating around the bush, and then suddenly, serang orang tu punye personal stuffs ngan history. Langsung tak membantu menjawab soalan ke apa ke. Please la, takkan skali lagi kita dapat Information Minister yang tak cukup info? Huhu.

2) Takziah

Takziah kepada Abang Amin sekeluarga di Luton atas pemergian anaknya ke Rahmatullah semalam. Aku masih tak dapat berita penuh. Moga2 Abang Amin sekeluarga sabar dan tabah..

3) Kenduri

Ha..don't jump into conclusions just yet. Bukan kenduri aku. Cuma nak kata aku rasa cam tahun ni paling banyak aku dapat kad jemputan kawen of my friends. Bleh kata almost every weekend ade je la kendurinye. Hoho..tahniah la kat korang ye. Moga bahagia sampai bila2 in-syaAllah.

So, takat tu je la dulu. Tak banyak pon yang terlintas waktu ni.

Wassalam

2 comments:

Anonymous said...

Nampak makin putih sjk duk uk ek,hehe

iffa said...

"Bukan taknak update...cuma banyak sangat mende nak tulis sampai tak tertulis semua skali, last2 malas nak tulis, heh."

completely understandable