Thursday 3 February 2005

Seronok dan gembira..alhamdulillah..


Assalamualaikum..

Pekaba? Alhamdulillah sehat.Cume lapar sket. Tapi tatau nak makan apa. Tengah busy nyiapkan PBL untuk esok, tapi sempat lagi curi masa menulis mende nih.

Harini gi hospital St Patrick's for another PBL session of Behavioural Studies. Went there by the LUAS at about 3.10pm. Well, my group members still weren't arrived yet at that time. So tunggu la kejap lepas solat Asar. Problem kali ni about a mother went to the GP because she fears that her 13 year-old daughter is dieting and not eating regular and normal meal. So kire kes anorexia la nih. Ade la bape kali ade satu nombor tak dikenali call aku masa tengah sesi tuh. Aku off terus hp aku.

Bincang punya bincang,tau2 dah kul 5. Balik la naik LUAS lagi. Turun kat Abbey Street. Tengah jalan2 tuh aku dpat call. Sapa call? Abah aku call!! Huhuh..seronok dapat cakap ngan abah and mak and opah. Eheh. Memang tak expect langsung. Terkejut gile tetibe dengar suara abah aku. Perjalanan sambil tepon yang amik masa 17 minit 19 saat tuh rasa sangat sekejap. And aku pon tak sedar kaki aku bawak aku ke mana, tapi alhamdulillah lalu jalan yang selalu aku lalu la. Heh. Diorang call from Jeddah. Esok pagi in-syaAllah balik ke Makkah. Then 8 hari sana kot. Then gi Madinah balik. Then 19/2 in-syaAllah berangkat pulang ke Malaysia.

Then, sampai umah, mandi, solat. Then kuar balik gi umah member, sebab ade orang kat rumah dia nak jual meja study. Eheh, since umah dia dekat ngan umah aku and aku pon memng tengah cari meja study, maka alhamdulillah dapat la meja study ngan lampu study ngan kerusi for 40 euro. Yeahh!! In-syaAllah lebih semangat untuk study pasnih!

okeh..tiada apa yang dapat ditulis lagik sebab dah lewat malam. Ngantuk tapi taknak tido lagi sebab PBL tak setel lagi.

Wassalam.

No comments: