Monday 28 June 2004

I'm BacKkkkk!!! Heh :P


Assalamualaikum...aaa..akhirnya dapat jugak aku berinternet setelah lebih dari seminggu aku tak dapat ngadap net due to no internet connection masa last 2 days kat kolej and jugak tetibe laptop aku buat hal yang memang takleh diterima akal. Tetibe takleh nak log on plak nak masuk and guna laptop tuh, hampeh ke tak? Aku rasa sebab virus dah infest aku punya laptop arr. Kalo tak, takkan la tetibe jek kan? Heh.

So here I am. Kat rumah. Tau² dah seminggu dah Awards Day berlalu. Dah seminggu gak since salam wida'. Heh, cakap pasal salam wida'(salam perpisahan). Salam wida' buat hari Jumaat malam akhir tuh. Well..tetiap tahun ade, nak meraikan seniors yang nak kuar dah. Mintak maaf kat semua time tuh. Aku try tahan supaya tak nangis. Well, aku berjaya. Cuma ade la kat beberapa orang yang aku agak rapat, bila salam ngan diorang mintak maaf semua, takleh tahan. Nangis gak, ahaha...segan aku. Tapi tak kesah la.

Habis jek salam tuh dalam kul 1045 malam, aku ngan beberapa orang(err..ngan Azmir je kot?) pegi ke cafe. Perghh, terkejut gile aku tengok, ramai gile orang! Satu table tuh(actually banyak table sambung2 jadi panjang), penuh ngan member² aku. Kire diorang buat havoc ah kat cafe, heh. Pastu nampak la banyak kapel² yang agaknya diorang sangka pasnih dah takleh nak jumpa so jumpa la time tuh. Well, aku bukan nak cite pasal tuh sangat pon, lantak ah diorang. Serius, malam tuh seronok plak aku rasa.

Then tibe jek hari Sabtu, berdebar gak ah nak naik pentas, padahal naik sekejap jek. Heh. Well, dah lama tak naik pentas ok. Last time naik masa form 4. Tuh pon amik award apa ntah. Kire award masa form 4 tuh tak penting sangat pon. Hehe. Balik tuh tepon ah beberapa orang nak cakap "Aku balik dulu la ye, ko jaga la diri elok2"(tuh secara kasarnye la, secara lembutnye ade banyak version, hehe :P). then masa Sabtu tuh juak aku baru tau aku ade sorang lagi sedara kat kolej tuh. 2 tahun aku sama klas ngan, even since kat KDU, aku baru tau dia sedara aku masa Sabtu last tuh, haha.

Pastu Isnin lepas kuar ngan Sid, Pojo, Akmal, Syam, Ruedeng ngan Bojol(Ade lagi aku tertinggal tak sebut sapa2 ke?). Gi Midvalley. Tengok Harry Potter. Pastu Rabu lepas ade Psycho Course. Kire JPA scholars punya la nih. Ade la dia bagitau result Psycho Test yang aku cakap aritu. Kirenye dia bleh kaji camne personaliti kite from that test(kan aku dah kata, mende tuh ialah personality test). Well, kalo jawab bebetul, betul la result yang akan dapat, kalo tak, tak valid la. Aku jawab betul², so aku rasa result dia memang kene betul ngan perangai aku. Baru la aku paham sket pasal diri aku sendrik. Hari Khamis baru setel. Takdek pack sangat pon. Kire banyak tido jek. Mende tuh buat kat Kompleks Sukan Sri Siantan, kat Selayang.

Erm, apa lagi aku nak cite nih? Takdek mende dah. Parents aku ajak kuar gi makan plak. Aku dah kenyang nih. Takpe la, ikut je la sebab nak meraikan pak and mak sedara aku yang datang dari jauh(Ipoh kire jauh la tuh). So maybe minum je la kot. Heh, mak aku baru jek pujuk aku secara beriya suh ikut, kuikui. Okeh. Fingers off here, later. Wassalam..

No comments: