Friday 29 October 2004

Ok la Ok laa..cite sket..


Assalamualaikum to all..

Long time no hear from you all, and it has been a very long time since I've seen this blog of mine. How long has it been, 2 weeks? Yeah I guess so. And lots had happened during that duration. But no, I', not going to blab about what happened between 15/10 and now. No way! That would be too many things already. Heh.

OK papehal pon, aku baru baik demam. Exactly one week ago, demam teruk gile. Memula Selasa sebelum tuh selsema sket. Well, teruk gak actually. Then alhamdulillah dah ok la. Skali Jumaat tuh, tetibe kene ujan la plak on the way nak gi class. Nak gi PBL actually. Then masa dalam PBL tuh la, badan menggigil cam hape, tulis pon tak betol time tuh. I didn't even bother to take off my jacket. It's too cold for me even in the room. Then kene gi solat jumaat kat Goldsmith Hall. Kene ujan lagi. FYI, my jacket takdek hood, yang ade hood and waterproof tinggal kat rumah sebab masa kuar rumah tuh tak ujan lagi. Then I was like, couldn't even concentrate on the khutbah at all, not that I can understand what the khatib was saying though. Hehe. After that, was thinking how am I gonna go home. I definitely not going to practical Histology that day, no way. So gagahkan diri jugak la ngan kaki melecet yang sangat sakit sejak sahur. Huhu. Skali kawan sorang nih ajak balik naik bas sebab still hujan. Tunggu bas punya la lama, dekat setengah jam baru sampai.

Got off the bus 20 minutes later. Had to walk home. Another 25 minutes spent. Usually it will take me about 15 minutes but with this pain of blistering finger, it took me longer. Plus the rain. Bayangkan bape lama aku kene ujan. Sampai jek rumah memang aku terjelepok terus atas katil. Terus tak sedar apa dah sampai maghrib. Huhu. Masa2 camtuh la aku rasa cam nak balik Malaysia jek. Hehe.

Then the next day I felt a lot better. Managed to get myself out of bed after several hours in it.
Alhamdulillah. Then malam tuh gi rumah cousin, dia buat kenduri tahlil + terawih + baca yasin + makan2 sket. Yours truly kene jadik imam la plak. Tak penah buat tapi kene la buat jugak. Alhamdulillah all went well.

Err...actually I had a lot to talk about in my mind but time restriction la plak. Got approximately one hour until my PBL session and I haven't done much research and I'm the chairman for today's discussion. AaaAAAAa..so okeh la kawan2. Sori la takleh nak update selalu and banyak sangat. Nanti ade free aku singgah comp lab lagi and update bebanyak. Eehehe..Oh by the way, orang2 kat Malaysia, takdek rasa nak anta kad raya ke kat aku di kejauhan ini? Ahahah :P

Wassalam.

No comments: