Thursday 15 July 2004

Predeparture


Assalamualaikum...haa...kali nih aku takdek mende nak citer sangat, just nak bagitau beberapa mende pasal predeparture yang akan dijalankan 19/7-21/7 nih in-syaAllah. Info nih aku dapat from Fit. So harap jelas la ye?

In-syaALlah kiter kumpul kol 12.oo tengah hari 19/7/04, kat KL Sentral. Balik in-syaALlah 22/7, dalam kol 8 pagi la kot, lepas minum.
Pakaian : baju sesuai untuk kuliah, selimut, baju sejuk kalau sapa² yang ader lelah(asma), kain basahan(sebab mandi guna kolah, heh) dan pakaian riadhah - kiter akan ader sukan air (x sure lagik tgk keadaan in-syaAllah), so bebudak pompuan pandai²lah, bawak baju gelap ker apa ker, jangan terpakai putih kang transparent lak.

Tentatif secara kasar:
19/7 - start kol 2.30:-

19/7 and 20/7 : kiter akan pakai modul daripada Fitrah Perkasa Sdn. Bhd.
21/7 : pagi mungkin dari 8.30 ke 11.00 tuh sesi ngan Dato Hasan, lepas Zuhur ade sesi ngan senior, lepas Asar in-syaAllah kiter riadah sket. Malam lepas Maghrib kiter akan ader sesi ngan Ust. Naimah - Fiqh U.K....

Kiter bertolak balik esok pagi tuh in-syaAllah.....

So aku harap info nih jelas la ye? Kalo tak jelas, in-syaAllah bleh la tanya aku atau Fit atau Sid atau sapa² je la AJK Predeparture nih. Wokeh? Aku takdek mende nak celoteh sangat sebab tak banyak mende pon yang berlaku dalam 2-3 hari nih. Cuma semalam cousin aku datang sebab nak blaja English ngan akak aku. Pergh, aku pon tatau camne akak aku ajar sebab aku syok tengok CSI : Finale la semalam, kuikui :P Ok, busy nih, cewahhh!! Wassalam

No comments: