Wednesday 28 July 2004

"Title"less...heh


Assalamualaikum..howdy y'all?? Aku sehat alhamdulillah..well,for a start...err...I dunno how to start, coz there's nothing interesting that I can talk about to start with. So ade cadangan pape? Serius aku blank gile nih..takdek idea nak update pasal apa, tapi still nak gak merepek kat dalam nih. Nak gak cakap something, tapi aku tatau nak cakap apa. Actually aku sendrik naik bosan nengok blog aku asek mende yang sama jek. Haha.

Erm...takdek mende menarik. Aku rasa dalam bulan nih, dah bape kali aku dinner kat luar. Nan family la of course. Ntah ah, aku tatau nape, tapi pakcik ngan makcik aku dari Ipoh tuh, selalu plak datang Taman Ehsan bulan nih. Well, makcik aku takpe la sebab memang dia dok sini pon, tapi laki dia. Selalunya datang seminggu sekali, nih aku rasa dah bape kali dalam seminggu dia turun KL. Erm, maybe dia ade keje kot. Tapi tuh la aku cakap. Setiap kali kalo dia ade, sure kitorang tak makan kat rumah la. Sure dia akan ajak kuar makan, sama ada abah aku yang bayor atau pakcik aku yang bayor. Contohnya semalam. Kitorang satu family telah diajak oleh pakcik aku ke Restoran Nelayan kat Titiwangsa. Ke Restoran Titiwangsa? Entah la..alaa, apa beza pon, sebelah²  jek restoran tuh pon. Makan meman tahap cam tak pernah pegi situ la. Heh, bukan la nak kata selalu makan kat situ, tapi takdek la sampai tahap tak pernah datang situ nak makan. Tak kisah la. Aku makan jek. Macam² la lauknya, tak larat aku nak taip (padahal malas nak taip sebenarnye, haha :P)

2 malam yang lepas plak, aku tak makan nasik masa dinner. Sebab apa? Sebab mak aku bawak balik durian. Bukan sebarang durian. Durian D-24 tuh. Pergh!! Aku rasa tuh la 1st time aku merasa makan D-24. Sebelum nih ntah what breed of durian aku makan. Tapi aku tak kisah, durian tetap best!! Heh. Tapi yang D-24 nih, uiyoo..isi gebu seh!! Memang puas gile la makan, aku rasa cam nak lagi la plak. Heh.

Malam nih pon tak makan nasik jugak. Sebab pakcik aku tuh, dia datang rumah. So memandangkan nak masak pon cam ramai la plak orang and nak bajet nak masak apa pon cam tatau, so last² order pizza. Akak aku dah order 2 pizza large, and garlic bread 2, and Mirinda Lemon satu botol. Sekali bila pakcik aku datang, dia kata mende tuh tak cukup and suruh order lagi. Boleh tak? Aku rasa tuh pon dah cukup banyak and aku sangat riso la mende yang dipesan tak abih. Well, memangla bukan duit aku. Tapi kalo tak abih kan dah kire membazir. Aku pon bukan lapo sangat, dapat 8 keping pizza dah cukup nak buat aku kenyang. Orang dalam rumah nih, selain aku, mana la makan banyak sangat. Last² kang serah kat aku suh abihkan. Ahaha, kantoi ke aku makan banyak? Well, aku bunyi jek makan banyak, tapi badan tak naik pon, maintain kurus jek. Huhu...camne nak bagi badan aku naik sket?

Erm...ntah..tatau nak kata apa dah. Dah dijemput makan pon, so aku nak pegi makan. Wassalam

No comments: