Friday 6 August 2004

Cuakkk!!!


Assalamualaikum...huhu..takdek tazkirah. Cukup ah yang semalam tuh, lenkali plak bagi tazkirah, tak reti ah nak bagi selalu sangat. Aku bukannya bagus sangat pon, tapi takpe la kan?

Erm, nih aku dapat plak cite yang memang lagi la buat aku tambah cuaknya. Aku ade dengar dan baca la plak. Dak² nih kata result bleh mintak from kolej thru email by this 9th of August. Adoi..awalnya. Tetibe rasa sangat cuak dan takut dan risau dan bermacam² lagi. Aku tak rasa yang aku dah sedia nak tau result aku awal². Baik aku tatau awal, pegi kolej this 19th of August, then amik result tuh black and white jek. Adoiii..cuak cuakkkk!!! Korang, takyah la gi email. Pegi amik result kat kolej je dah la. Tak thrill la tau awal². Wokeh wokeh?

Esok in-syaAllah pegi Midvalley. Dak² nih ajak gi tengok Catwoman. Heh, Spiderman 2 pon aku tak tengok lagi. I, Robot pon lagi ah tak tengok lagi. Takpe, lenkali aku gi tengok sorang, kalo aku rajin and ade duit la, hoho.

Dah, tatau nak cakap apa. Cuak sangat nih. Wassalam

No comments: