Monday 30 August 2004

Tiada tajuk spesifik


Assalamualaikum..

Takdek intro cam selalu, hehe. Semalam aku kuar ke KL lagik. Tapi kali nih takdek la jauh sangat pon. Aku gi UKMKL, jumpa kengkawan aku masa kat matriks dulu. Kuar dari rumah kul 1030 pagi. Then gi komuter, berenti kat Putra. Kawan aku dah tunggu situ. Then naik motor ah gi kolej dia. Pergh, 1st time weh aku naik motor tetengah KL, ahaha :P. Sampai jek, terus la aku ngan sorang lagi kawan aku yang turun dari UKM Bangi, gi bilik member kitorang nih.

Dalam ntah tak bape lama pastuh, gi turun kafe jumpa dak² pompuan klas kitorang yang sama blaja kat situ. Diorang dulu sama klas ngan aku masa kat matriks dulu. Tapi aku dah tak kenal diorang. 3 orang jek pon yang aku jumpa semalam. Serius. Nama pon dah tak ingat. Well, aku sempat kat situ 3 bulan jek. And aku bukannya cakap sangat ngan diorang pon dulu. Aku just ingat yang puak² bising dalam klas jek la. Ahaha. Whatever.

By the way, Sid, if you're reading this, aku gi jumpa Ejan la semalam tuh. You know..

Then kitorang amik gambar sket. Kamera filem ade, digicam pon ade. So nanti la, kalo kawan aku emailkan gambar tuh kat aku, aku letak la kat fotopages kalo aku rajin, eheh. Tak banyak pon gambarnye, so aku rasa tak payah la aku upload.

Semalam cadangnya nak balik kampong, so dalam kul 3 lebih tuh aku gerak la balik ke rumah. Skali bila sampai rumah, tetibe mak aku cakap tak jadik plak. Aiseh, kalo diorang bagitau awal², bleh gak aku gi jalan² lagi ngan kawan aku. Tak kisah la.

Aku baru sedar yang aku tak dapat lagik "Letter of Good Conduct" yang patutnye dah sampai ke rumah aku by now. Dah 2 bulan since aku anta, and proses tuh dikatakan selalunye paling lama amik masa 2 bulan. So apsal aku tak dapat² lagi? Jumaat nih ade JPA Briefing, and in-syaAllah aku pegi. And aku baru tau pagi nih yang kene fax result ngan unconditional offer letter by today. Surat tak dapat lagi. Tapi takpe la. In-syaAllah akan sampai la kot surat offer tuh by Rabu nih harapnya.

I'm out of words right now. Later then.

Wassalam.

No comments: