Saturday 28 August 2004

Dah mula..


Assalamualaikum...pekaba? Alhamdulillah semua sehat la kot. Aku sehat gak cam biasa la.

Well, takdek pe nak cakap pon. Arini, I mean kejap lagi nak kuar. Parents aku ajak gi beli barang² keperluan untuk pergi nanti. Pergh, sungguh aku tatau nak bawak apa walaupon dah banyak orang explain. Tapi taik chat ngan kawan²(you know who you are), kire diorang dah jelaskan la sket apa nak kene bawak. Thanx for the lists!! Kalo tak, sampai bebila la aku tatau apa nak kene beli.

Erm, semalam punya cite plak. Takdek apa pon yang berlaku. Semalam letih gile, so lepas balik solat Jumaat, terlepek aku di ruang tamu. Hehe. And just when I thought yesterday was just about to end like any other days, tetibe kawan aku yang skang blaja medic kat Indon and dia balik kejap sebab cuti(tapi harini dia dah kat sana balik, dah 2 minggu dia kat Malaysia pon), call aku. Jemput gi rumah dia sebab ade buat BBQ sket. Pergh. Last minute betul la. Tak kisah la. Lagipon dah lama betul aku tak jumpa dia. Seronok gak ah. Sebbaik la tak jauh sangat. So kuar rumah kul 915 malam. Parents aku anta sebab diorang pon nak gi beli barang. Dalam kul 11 tuh baru balik. Biasa la BBQ, ade lamb chop, burger, daging dan sebagainya. Heh.

Dah la. Tatau nak cite apa dah. Nak kuar dah nih. Ari pon cam dah gelap jek, kalo tak kuar awal kang buatnya hujan kang tak pasal jek. So, later!

Wassalam.

No comments: