Tuesday 3 February 2004

Camne nih weh..


Assalamualaikum....err..takdek apa nak cakap skang,cume aku nak mintak tolong kat sesapa yang tau,camne aku nak elokkan balik tag board tuh supaya tak overlap,korang,sapa2..bleh tolong tak? sila tengokkan source aku(right click>view source) tengokkan mana yang silapnya sampai jadik gitu...bleh ek? tenkiu....huhu...
*************************************************************

okeh dah..


Nak tanya...tagboard kat sebelah nih still overlap atau dah okeh? Kalo dah okeh alhamdulillah..ucapan terima kasih daun kelapa khas untuk cik azila ,sebab dia yang telah tolong me'resolve'kan masalah tuh,gile expert ah ko!! Heheh...anyway,kepada korang semua,kalo ade apa2 yang tak kene ngan page nih...bagitau la aku,sebab kadang tuh,masalah page nih yang korang nampak kat komp korang,aku tak nampak,macam kes overlapping tuh...so sila la bagitau ye...aku taknak laa syok sendrik jek,haha..okeh? okeh...

No comments: