Saturday 28 February 2004

Assalamualaikum...hehe...lama jugak tak 'membebel'..di samping ketandusan idea..aku jugak sedang cuba menyibukkan diri dengan study..well...nampaknya dah makin ramai pengunjung baru ke blog aku nih..daripada orang yang aku memang bagitau aku ade blog kepada la orang yang memang aku tak terpikir langsung nak bagitau,haha,no offense,bukannya taknak bagitau,cuma segan jek,hoho~..Apa2 hal pon,selamat datang la kepada mereka2 yang baru berkunjung nih,hope korang enjoy la baca bebelan aku..heh.

Adoihh..mock dah dekat..ye la,mock je..tapi nak gak score..but then banyak lagik mende aku tak cover and tatau...p3 aku tak dapat nak catch up lagi,bio sedang dalam usaha..chem plak makin study makin tak paham especially option topic,particularly transition elements,huhu..s2 plak kalo tak revise memang lupa ah(heh,bukan semua subjek gitu ke,kalo tak revise,sure lupa,huhu). Risau aku dibuatnya, camne arh? Hmm..

Aku sebenarnye skang nih tengah study bio,bab regulation and control..hadoiiii,baru nak start tajuk tuh...ade lagi 2 tajuk,tuh blom kire nak cover option punya lagi,aAAaaAAAaaaAaa!!!! Korang plak camne? Sama perasaan cam aku ke atau better? or worse? Heh,pastu ngan skang nih sedang sakit kepala la plak..aku pon tatau la apsal. Mula dari petang tadik la lepas aku balik jogging, sampai je kat bilik, aku mula sakit kepala. Tambah plak ngan keletihan luar biasa yang ntah nape. Harini cam agak pancit, sebelum nih kalo jogging and even dah lama tak jogging pon, takdek la letih sampai gini skali. Harini memang masa nak gi surau,solat maghrib tuh,rasa cam nak merangkak jek..letihhh!!! Heh,aku tengah exaggerate ke? So sebab letih sangat,aku makan lepas solat,then tido sementara tunggu isya'. Tuh pon sebbaik la ade seorang sahabat tolong kejutkan,kalo tak,sure lanjut ah sampai kul 11 ke,ntah2 sampai pagi keesokan harinye kot,huhu~. Then cadangnya nak sambung tido la balik dari surau tuh, well..banyak plak hal pastuh. Takleh nak tido sampai la skang nih.

Haaa...arini result SPM keluar kan? And aku baru jek dapat satu berita yang memang aku agak terperanjat and cam tak caya ah bila dapat tau. Dak2 skolah aku yang amik SPM tahun lepas, 20 orang daripadanya dapat stret A1!!! Gile la weooiiii!!! Apsal terel sangat diorang nih?? Bukan la tak puas hati sebab apa, tapi aku rasa angka 20 tuh sangat besar,hoho. Takpe la..aku sebagai senpai korang yang berjaya tuh memang sangat bangga ah ngan pencapaian korang,korang memang rock abih arh!!! Tapi,secara tetibe ade sorang rakan kolejku menimbulkan persoalan bahawa segala2 ini adelah agenda kementerian untuk naikkan standard dia sendrik..so lebih kurang cam diturunkan graf and pemeriksaan jadi lenient la kot..tuh menurut kata kawan aku tuh aaa. Heh,tak kisah la,yang penting..20 orang tuhhh!!! Hahaha..well,kalo nak tau prestasi diorang sebenarnye, kite tengok la how they will do when they are in the university nanti. Then kite tau la sama ada result diorang tuh atas dasar memang diorang terel atau dapat belas kesian kerajaan,even tho nilaian kite tuh nanti tak valid sebab people change kan,tapi kite tengok je la nanti.

Ok,Isnin ni bermula la minggu trial exam..tak silap aku dimulai ngan dak2 junior kene amik math. Heh,yang bestnye trial nih ialah,kami senpai2 ade study leave starting 1/3 sampai la 10/3,maknanya takdek kelas sepanjang tempoh tu..muahaha!! Kalian juniors,sila la jangan jeles,sebab nanti korang akan ade gak study leave nih. Tak lama,tahun depan jek lagi,so sementara tuh,tunggu la kalian dengan sabarnye ek? Hehehe~

Maka sampai sini je la kot bebelan aku,aku nak study nih...so..lenkali la plak ye..wassalam(heh,ade jek yang selambe kata aku banyak bebel,huhu~)

postscriptum : Ade link baru...website aku,well,site beginner,so agak kosong la..mintak cadangan korang apa lagik aku leh tambah dalam site tuh,ok? Bile dah masuk,jangan klik kt link site yang satu lagik tuh,terus jek klik kat ruangan yang ade tulis "home" etc,ok? paham tak? thanx :)

No comments: