Sunday 8 February 2004

Dah start klas balik...


Assalamualaikum korang,heh,arini ari last kat rumah...petang kang mula la hidup aku kat hostel...err..chalet..err..kolej balik,esok mula la jumpa balik cikgu-cikgi kolej tuh balik,adehh..aku paham,sesetengah korang pon tau,kalo dah cuti lama nih,memang malasssnyyeeeee nak balik kolej,nak start klas balik,huhu.Tapi nak buat camne kan,terpaksa laa...ade kurang dari 4 bulan lagik before final..adeh,sempat ke aku nak catch-up & study semua nih? Dah la kene resit,14 paper weh,14!! Bukan sikit tuh...huhuh...actually resit 6 paper jek,tapi campor ngan paper yang memang kene amik may/june nih...tak ke 14 semuanya tuh...adusss..sakit tol...

Semalam aku check ucas.com,dan sekali lagi aku diuji ngan mende yang memang bleh buat aku down gile ah..walaupon powernye tak laa sekuat masa dapat result aritu,tapi still..mampu buat aku down ah...satu lagik application aku unsuccessful...masuk nih,3 dah application kene reject,and that leaves one more uni : newcastle-upon-tyne...interview 12/13 feb ni,tapi aku tatau la offer interview ade ke tak...aku harap sangat ade,that is my last hope,in-syaAllah ade dah surat offer untuk aku kat kolej tuh..huhuh...

But then someone told me,kalo tak dapat tempat,kolej ngan jpa akan usahakan jugak dapatkan tempat kat oversea...sama ada india,aussi ataupon ireland.Wait a sec..INDIA??? Taknak la india wehhhh...huhuhuh..adoih...apa la nak jadi nih.Yang soton tuh aku tatau mana salahnya...maybe sebab aku jawab berterabur kot,ngan english yang agak teruk,ntah2 orang tuh pon tatau apa aku cakap...huhuh..sedih...dah la...balik nih,nak study...tegas ngan diri sendrik..kurangkan buang masa...yeahh!!! Study study!!!

No comments: