Wednesday 25 February 2004

Takdek apa...


Assalamualaikum....lama gak tak update..erm,3 hari tuh bleh kire lama tak? Ntah,decide sendrik ah...tapi bagi aku memang agak lama la jugak,sure korang bosan,kalo korang tak bosan,aku plak yang bosan,tapi nak buat camne,idea nih takmoh datang laa...busy sket...so entry kali ni agak ringan,santai dan takdek apa isi penting sangat,merepek jek lebih....

Aku dah hantar borang RCSI tuh,so skang nih memang tawakkal je la kepada Allah,moga2 Allah murahkan rezeki aku dapat masuk situ. Ade gak email sorang super senior KMYS kat sana...daripada citer dia,macam best jek gi RCSI,erm,nih yang buat aku lagi semangat nak gi nih..hehe..memacam la info yang dia bagi,memang sangat berterima kasih la kepada dia,dan jugak berterima kasih kepada Azila yang tolong bagi email Kak Pia kat aku,yang seterusnya membagi email super senior tuh kepada aku. Oh ye,Azila,Kak Pia bukan kat RCSI laaaa...

Actually kan,aku tengah study bio nih,bab photosynthesis...tapi cam takleh nak konsentret la plak. Mana taknya,bebaru nih template code blog aku ade masalah la,so macam kene cari balik code tuh(actually gune code baru,tapi template sama,paham ke tak? Aku pon tak paham,haha). So maknanya kene la letak balik segala code tagboard la,counter la..kene taip balik link,masukkan balik lagi,tuh yang kaler biru plak skang...so apa pendapat korang,best tak lagu baru nih? Lagu yang sebelum nih ialah lagu The Unforgiven 2 by Metallica. Well,aku takdek la layan Metallica sangat,cuma mana2 lagu yang best je..lagu yang kali ini dipetik dari satu video game yang memang jadik all-time feveret aku ah : final fantasy 8. So bagi korang2 yang memang kaki game,PS especially,sure pernah dengar lagu nih kalo main FF8.

Next week dah start mock a.k.a trial exam...aku satu hape pon tak redi lagik. Chem tak abih baca, bio pon sama,ade banyak lagi nak kene baca dan hafal,bukan sekadar baca jek. P3 plak lagi tatau apa2,adoihhh. Ye laa,mock jek,tapi mock pon,still exam gak,kalo yang nih tak score,maka akan still menjadikan diri rasa tak best.

Aku baru beli keset Hoobastank baru...masyuk gak lagu2 dalam album tuh,especially lagu 'The Reason'. Haih,memang tak disangka aaa...Hoobastank yang rock tuh bleh bawak lagu jiwang,hahaha. Maka adakah ini juga bermakna aku jiwang? Oohhh,tidak tidakkk!!! Apa la..sukati aku laa..aku bukan kisah sangat band apa,kalo lagu best,lirik pon ok,layan je la...erm....aku sangat sure korang semua skang nih sedang gigih berusaha. Ade yang aku tengok sampaikan fotostat nota member lain,bagus la gitu. Aku tengok nota diorang nih pon bagus2 belaka,tapi takleh la aku nak tiru ke ape ke kan? Sebab cikgu sejarah aku pernah bagitau aku,nota tuh ialah sesuatu yang anda sendrik paham bile anda baca,dan kalo orang lain yang baca,diorang tak paham,haha...bleh aplikasi ke tak pernyataan itu aku pon taktau...

Erm,terima kasih sekali lagi kepada Cik Azila sebab mem'promote'kan blog aku ke seisi warga soton secara tak langsungnya,haha. Lagi apa ek...serius aku takdek idea skang nih, skang nih memang tengah cuak sebab nak exam nih,cuak sebab tak redi apa.

Okeh la..in-syaAllah next time aku akan datang lagi ngan entry yang ade la jugak isinye selain merepek2 gini. Ade gak cadangan from one of my friend untuk masukkan pengetahuan am dalam blog aku,especially about health. Heh,bakal dipertimbangkan...

No comments: